• وبلاگ : اجتماعي
  • يادداشت : آواي کاسه هاي طلا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    اين پکيج شامل 600 فايل طرح توجيهي براي شروع کسب و کارهاي مختلف در زمينه هاي متنوع از جمله مشاغل مرتبط با کشاورزي، مشاغل صنعتي، مشاغل توليدي، مشاغل خدماتي، صنعت و معدن و ... مي باشد.
    براي شروع يک کسب و کار همانند شروع يک سفر، شما نياز به يک نقشه داريد. نقشه ايي که در آن ريز جزئيات، هزينه ها و قيمت ها محاسبه شده باشد. اينکه بايد چه مقدار سرمايه و در کجا هزينه شود، و در چه فاصله زماني و به چه ميزان بايد انتظار سود داشت. دور از واقعيت است که طرح هاي توجيهي که در روي کاغذ، زيان ده بودن يک طرح را نشان مي دهد، در واقعيت آن شغل و کسب و کار با موفقيت روبرو شود. از طرفي در صورت نشان دادن يک فعاليت به صورت زيان ده، شايد بتوان با تغيير و اصلاح هزينه هاي غير ضروري و بودجه بندي صحيح و اصولي سرمايه ها، طرح را به يک طرح سود ده تبديل کرد و يا در غير اينصورت، جلوي يک شکست مالي را گرفت.

    آيا اين پکيج ارزش خريدن دارد؟
    ما روزانه خريدهايي انجام مي دهيم و هزينه هايي مي کنيم که نه تنها تاثيري در روند و بهبود زندگي ما ندارند؛ چه بسا باعث ضرر و زيان مادي، جسمي و يا روحي مي شوند. در عوض، در زندگي پيشنهادات و هزينه هايي وجود دارند که ضمن کم و ناچيز بودن اين هزينه ها، اثرات بزرگ و نتايج درخشاني در زندگي به همراه دارند و حتي فراتر از آن، يک خريد کوچک، مي تواند نقطه عطف بزرگي در زندگي انسان باشد. با افتخار مي توانيم اعلام کنيم که "پکيج کامل طرح هاي توجيهي" از آن دسته هزينه هاي ناچيز در زندگي است که مي تواند باعث افزايش آگاهي و اطلاعات شما در زمينه تجارت، کسب و کار و در نهايت آينده شغلي شما شود. به همين منظور، با مشورت تيم توجيهي دات کام، پايين ترين مبلغ ممکن براي اين پکيج در نظر گرفته شد تا تمام افرادي که علاقه ايي به داشتن اين پکيج دارند؛ بتواند اين پکيج را تهيه نمايند.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 95 شهريور 1 نوشته شما با عنوان آواي کاسه هاي طلا برگزيده شده و در جايگاه تيتر دو در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب اسراء و دبير سرويس آن در انتظارِ آفتاب بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.