سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 91/7/15 | 1:2 عصر | نویسنده : علی الواریان

تا حالا هر وقت از شهیدی مطلب میخوندم  که چقدر متواضع بودند دلم می گرفت که ای بابا اینا همش قصه است تو این جنگ قدرت و ارز و دلار تواضع کیلو چنده تا اینکه

دیروز وقتی از در نماز خونه اداره بیرون اومدم دیدم یه بابایی بد جوری مارو تحویل میگیره منم کلا غافلگیر شدم آخه نه من کسی بودم و نه اینجا کسی منو میشناخت همینجوری نگاش کردم اصلا یادم نیس جواب سلامش و دادم یا نه

حالا امروز فهمیدم این بنده خدا عجب آدم بزرگی بوده ایشون فرمانده سپاه ولی امر بود سردار ابراهیم جباری حالا ما موندیم و شرمندگی محبت ایشان

الهم احفظ قاعدنا الامام الخامنه ای




تاریخ : شنبه 91/7/15 | 12:51 عصر | نویسنده : علی الواریان
کد خبر: 247256
تاریخ انتشار: 05 خرداد 1391 - 22:54
فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در هر لباسی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، تأکید کرد: در جریان فتنه، خدا و پیغمبر و مردم از نفوذی‌ها نمی‌گذرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار ابراهیم جباری ‌شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و شهادت امام هادی النقی (ع) که به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قزوین در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خرمشهر در طول تاریخ چند بار توسط دشمن تسخیر شد که از آن جمله در سال‌های 1857 و 1320 است که بار اول با از دست دادن هرات و بار دوم نیز با واگذاری امتیاز به انگلیسی‌ها باز پس گرفته شد.

وی افزود: خفت و خواری پادشاهان قاجار و دیگر حکام بی‌کفایت سبب شد تا به اندازه جغرافیای کنونی کشور، خاک کشورمان بی‌هیچ مقاومتی و در قالب قراردادهای ننگین به دشمن واگذار شود.

فرمانده سپاه ولی امر عنوان کرد: اما در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام اجازه ندادند که حتی سانتی‌متری از خاک کشور به چنگ دشمن بیفتد و خرمشهر را به نقطه عطفی برای انقلاب و تاریخ کشور تبدیل کردند.

 

فتح خرمشهر نقطه عطف انقلاب است

جباری یادآور شد: جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس با سن کمشان از عزت، شرف، تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و افتخارآفرین شدند تا امروز خط بطلانی بر تمام بی‌لیاقتی گذشتگان بکشند و این افتخار و پیروزی‌ها نیز به برکت قرآن و اهل بیت حاصل شد.

وی تصریح کرد: خرمشهر در دوران دفاع مقدس شاهد تولد نسلی بود که در دامان امام راحل و پدران ولایت‌مدار تربیت شدند.

مقاومت خرمشهر مهم‌تر از فتح خرمشهر است

جباری خاطرنشان کرد: در دل دفاع خرمشهر دو دفاع نهفته است، یکی دفاع سی و چند روزه جهان‌آرا و همرزمانش در ابتدای تهاجم بعثی‌ها و دیگری فتح خرمشهر است.

وی ادامه داد: حماسه اولی که مقاومت با تجهیزات زیر صفر در مقابل همه دنیا بود، بسیار مهم‌تر از سوم خرداد است زیرا امروز هرچه داریم، از مقاومت 33 روزه حزب‌الله لبنان و غزه گرفته تا موفقیت‌های داخلی را مدیون همان مقاومت سی و چند روزه خرمشهر هستیم که سرنوشت جنگ را تغییر داد.

جباری یادآور شد: باید در راه شهدا گام برداشت و جزو رویش‌های انقلاب بود، نه جزو ریزش‌ها و مردودین.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشورمان در جوامع بین‌المللی بیان کرد: راه عظیمی پیش روی انقلاب است و جلسات و کنفرانس‌ها و 5 + 1ها برای این است که نگذارند جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و جایگاه اصلی خود را در جهان کسب کند.

 

غربی‌ها چاره‌ای جز قبول شرایط ایران ندارند

جباری با بیان اینکه استقامت عامل پیشرفت جمهوری اسلامی است، یادآور شد: ما با استقامت و مقاومت به این مرحله رسیده‌ایم و غربی‌ها نیز چاره‌ای جز قبول شرایط جمهوری اسلامی ایران ندارند.

فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه دفاع مقدس باید محور فعالیت‌های هنرمندان، نویسندگان، شاعران و ... قرار بگیرد، تأکید کرد: باید رشادت‌هایی را که در دفاع مقدس خلق شده است، ترسیم، انتقال و انعکاس داد و برای تبیین این مهم همت ویژه‌ای به خرج داد.

وی ادامه داد: یادواره شهدا قیمتی است ولی کافی نیست و همه هنرمندان در همه زمینه‌ها باید پیرامون دفاع مقدس به میدان بیایند.

جباری اظهار کرد: اگر روح مقاومت سست شود، به روح استقلال‌طلبی و عدالت‌طلبی این کشور جفا کرده‌ایم و این فضای ارزشمند دفاع مقدس برای تربیت فرزندانی انقلابی و مؤمن لازم و ضروری است.

‌وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون دفاع مقدس،‌اذعان کرد: مقام معظم رهبری از فعالیت‌های انجام شده در زمینه دفاع مقدس خوشنود است ولی راضی نیست.

فرمانده سپاه ولی امر افزود: قهرمانان شعر و داستان‌های امروز باید به جای رستم و سهراب، شهدای نوجوانی باشند که امروز عکسشان به این مجالس صفا می‌دهد.

جباری خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با ماهواره، اینترنت و تلفن همراه به عمق‌ خانه‌ها نفوذ کرده‌ و با اندیشه و اعتقادات مردم مبارزه می‌کنند که این نشان‌دهنده این مسئله است که راه سختی را در پیش داریم و برای موفقیت در این مسیر باید انسان‌هایی مقاوم، مقتدر و با ایمان باشیم و راه‌های نفوذ شیطان بر دل‌ها را مسدود کنیم.

وی تأکید کرد: هر پیروزی که نصیب انقلاب اسلامی شده است، از خداست و امروز نیز تنها با اخلاص، ایمان و تقوا می‌توان جامعه و کشور را به رشد و بالندگی رساند.

انقلاب در نبود ارزش‌های الهی و قرآنی نابود می‌شود

جباری تصریح کرد: اگر ارزش‌های الهی از جامعه رخت بربندد، انقلاب نیز نابود می‌شود زیرا انقلاب ما انقلاب ارزش‌های الهی و قرآنی است.

وی دو ویژگی ایمان به خدا و بصیرت را از عوامل برتری شهدا برشمرد و عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند در مسیر شهدا گام بردارند باید این دو ویژگی ایمان به خدا و بصیرت را همواره حفظ کنند.

جباری مهم‌ترین عامل قدرت و تحرک یک رزمنده را مقاومت و ایمان به خدا دانسته و بیان کرد: خداوند منشاء قدرت است و ایمان به منبع و منشاء قدرت به انسان نوید پیروزی می‌دهد.

 

ذلت و خواری اصلاح‌طلبان به علت نبود ارزش‌ها بود

وی با اشاره به دوران اصلاحات، یادآور شد: اینکه اصلاحاتی‌های ذلیل در برابر دشمنان با ذلت و خواری برخورد می‌کردند به علت نبود ایمان و پایبند نبودن به ارزش‌ها بود که نمونه‌اش در انرژی هسته‌ای آن دوران نیز مشاهده شد.

جباری بصیرت را چراغ راه مردم برشمرد و ابراز کرد: بسیاری از خواص در جریان فتنه 88 زمین خورده و سقوط کردند که علتش نبود بصیرت این افراد بود.

وی با تأکید بر کسب بصیرت، دین‌شناسی و جریان‌شناسی توسط مردم، تأکید کرد: باید در همه مواقع و جریانات انقلاب، نگاهمان به دو لب مولا و مقتدایمان مقام معظم رهبری باشد تا دچار ریزش نشویم.

جباری اضافه کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون راهبردهای مختلفی از جمله ترور، تحریک ضد انقلاب، مقابله با انرژی هسته‌ای و جنگ تحمیلی برای مقابله با انقلاب داشته است که یکی از آنها تغییر در رفتار ملت و حاکمان است و در سال 88 رخ داد.

وی ادامه داد: این راهبرد از دوره اصلاحات آغاز شد و به دنبال آن نیز یک مشت مزدور در فتنه 88 فریاد نه غزه و نه لبنان، جانم فدای ایران سر دادند.

فتنه‌گران آبرو و جانی ندارند که فدای ایران کنند

جباری اضافه کرد: کسانی که فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس فراری دادند، امروز آبرو و جانی ندارند که فدای ایران کنند.

وی خاطرنشان کرد: لبنان خط مقدم جمهوری اسلامی است و سیدحسن نصرالله نیز پاره تن ماست زیرا خود را وقف و فدای ولایت کرده است.

سید حسن نصرالله پاره تن ماست

جباری گفت‌و‌گو و فتنه 88 را از دیگر راهبردهای دشمنان انقلاب برشمرد و افزود: دشمنان می‌خواستند با استفاده از فردی که تبدیل به ضدانقلاب شده و نام نخست وزیری امام را یدک می‌کشد استفاده کنند و انقلاب را منحرف کنند.

فرمانده سپاه ولی امر اذعان کرد: موسوی و همسرش در دوران اصلاحات، به استقبال شیرین عبادی بی‌حجاب و ضدانقلاب رفته و از او در دانشگاه الزهرا تجلیل کردند که این مسئله خودش نشان‌دهنده انحراف موسوی و همراهی او با ضدانقلاب است.

کسانی که نامه بدون سلام به رهبر نوشتند باید آرزوی مرگ کنند

وی خاطرنشان کرد: افرادی که بیانیه‌ها و نامه‌های بدون سلام برای نایب امام زمان می‌فرستادند، پا روی خون شهدا و اعتقادات مردم گذاشتند و امروز نیز در خفت و خواری به سر می‌برند که باید در این شب آرزوها، از خدا برای خود طلب مرگ کنند، چراکه خون به دل مردم و فرزند زهرا کرده و دشمن را دلشاد کردند.

جباری با اشاره به صحبت‌های اخیر سیدمحمد خاتمی پیرامون بازگشتش به عرصه سیاست، یادآور شد: خاتمی که می‌خواهد پس از این همه خیانت به میان مردم بازگردد، باید جلوی مردم زانو زده و بگوید غلط کردم.

وی افزود: خاتمی باید خجالت بکشد، توبه کند و به مردم بگوید غلط کردم.

جباری تصریح کرد: اصلاحاتی‌ها یک مشت لائیک و سکولار هستند که به درون انقلاب نفوذ کرده و می‌خواهند ارزش‌های انقلاب را لگدمال کنند.

وی اذعان کرد: دعوای این افراد پیش از مقام معظم رهبری با امام و شهیدان است و توهین به امام هادی (ع) نیز از همین جریانات سرچشمه می‌گیرد.

فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به جریان انحرافی و خطرات آن برای انقلاب عنوان کرد: سروش در دهه 70 اعلام کرد که ولایت ائمه را قبول ندارد و به همین علت نیز ولایت فقیه را به رسمیت نمی‌شناسد و امروز نیز جریان انحرافی ادعا می‌کند که وقتی با امام زمان در ارتباط است نیازی به ولی فقیه ندارد و این دو به یک اندازه خطرناک و باطل هستند و باید در مقابل آنها ایستاد.

وی با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در هر لباسی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، تأکید کرد: در جریان فتنه، خدا و پیغمبر و مردم از نفوذی‌ها نمی‌گذرند.

جباری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس نهم، بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس نهم نشان دادند که بدون حضور فتنه‌گران نیز در انتخابات شرکت می‌کنند و این درس بزرگ مردم به فتنه‌گران بود که ثابت کرد ملت از هر قشر و طبقه‌ای پشت سر ولایت ایستاده‌اند.

وی با انتقاد از عملکرد ساکتان فتنه، یادآور شد: خواصی که چند ماه مولای ما را تنها گذاشتند نیز جزو ریزش‌ها بودند ولی مردم در صراط مستقیم با تأسی از مکتب امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری از مولایشان دفاع کردند و با حضور در صحنه به روشنگری پرداختند.

جباری در خاتمه، تصریح کرد: مردم در صف این خواص بی‌بصیرت و دنیاطلب نیستند و با آگاهی در مسیر ولایت قرار گرفتند.





  • paper | پاپو مارکت | بک لینک