سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 91/7/15 | 12:51 عصر | نویسنده : علی الواریان
کد خبر: 247256
تاریخ انتشار: 05 خرداد 1391 - 22:54
فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در هر لباسی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، تأکید کرد: در جریان فتنه، خدا و پیغمبر و مردم از نفوذی‌ها نمی‌گذرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار ابراهیم جباری ‌شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و شهادت امام هادی النقی (ع) که به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قزوین در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خرمشهر در طول تاریخ چند بار توسط دشمن تسخیر شد که از آن جمله در سال‌های 1857 و 1320 است که بار اول با از دست دادن هرات و بار دوم نیز با واگذاری امتیاز به انگلیسی‌ها باز پس گرفته شد.

وی افزود: خفت و خواری پادشاهان قاجار و دیگر حکام بی‌کفایت سبب شد تا به اندازه جغرافیای کنونی کشور، خاک کشورمان بی‌هیچ مقاومتی و در قالب قراردادهای ننگین به دشمن واگذار شود.

فرمانده سپاه ولی امر عنوان کرد: اما در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام اجازه ندادند که حتی سانتی‌متری از خاک کشور به چنگ دشمن بیفتد و خرمشهر را به نقطه عطفی برای انقلاب و تاریخ کشور تبدیل کردند.

 

فتح خرمشهر نقطه عطف انقلاب است

جباری یادآور شد: جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس با سن کمشان از عزت، شرف، تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و افتخارآفرین شدند تا امروز خط بطلانی بر تمام بی‌لیاقتی گذشتگان بکشند و این افتخار و پیروزی‌ها نیز به برکت قرآن و اهل بیت حاصل شد.

وی تصریح کرد: خرمشهر در دوران دفاع مقدس شاهد تولد نسلی بود که در دامان امام راحل و پدران ولایت‌مدار تربیت شدند.

مقاومت خرمشهر مهم‌تر از فتح خرمشهر است

جباری خاطرنشان کرد: در دل دفاع خرمشهر دو دفاع نهفته است، یکی دفاع سی و چند روزه جهان‌آرا و همرزمانش در ابتدای تهاجم بعثی‌ها و دیگری فتح خرمشهر است.

وی ادامه داد: حماسه اولی که مقاومت با تجهیزات زیر صفر در مقابل همه دنیا بود، بسیار مهم‌تر از سوم خرداد است زیرا امروز هرچه داریم، از مقاومت 33 روزه حزب‌الله لبنان و غزه گرفته تا موفقیت‌های داخلی را مدیون همان مقاومت سی و چند روزه خرمشهر هستیم که سرنوشت جنگ را تغییر داد.

جباری یادآور شد: باید در راه شهدا گام برداشت و جزو رویش‌های انقلاب بود، نه جزو ریزش‌ها و مردودین.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشورمان در جوامع بین‌المللی بیان کرد: راه عظیمی پیش روی انقلاب است و جلسات و کنفرانس‌ها و 5 + 1ها برای این است که نگذارند جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و جایگاه اصلی خود را در جهان کسب کند.

 

غربی‌ها چاره‌ای جز قبول شرایط ایران ندارند

جباری با بیان اینکه استقامت عامل پیشرفت جمهوری اسلامی است، یادآور شد: ما با استقامت و مقاومت به این مرحله رسیده‌ایم و غربی‌ها نیز چاره‌ای جز قبول شرایط جمهوری اسلامی ایران ندارند.

فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه دفاع مقدس باید محور فعالیت‌های هنرمندان، نویسندگان، شاعران و ... قرار بگیرد، تأکید کرد: باید رشادت‌هایی را که در دفاع مقدس خلق شده است، ترسیم، انتقال و انعکاس داد و برای تبیین این مهم همت ویژه‌ای به خرج داد.

وی ادامه داد: یادواره شهدا قیمتی است ولی کافی نیست و همه هنرمندان در همه زمینه‌ها باید پیرامون دفاع مقدس به میدان بیایند.

جباری اظهار کرد: اگر روح مقاومت سست شود، به روح استقلال‌طلبی و عدالت‌طلبی این کشور جفا کرده‌ایم و این فضای ارزشمند دفاع مقدس برای تربیت فرزندانی انقلابی و مؤمن لازم و ضروری است.

‌وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون دفاع مقدس،‌اذعان کرد: مقام معظم رهبری از فعالیت‌های انجام شده در زمینه دفاع مقدس خوشنود است ولی راضی نیست.

فرمانده سپاه ولی امر افزود: قهرمانان شعر و داستان‌های امروز باید به جای رستم و سهراب، شهدای نوجوانی باشند که امروز عکسشان به این مجالس صفا می‌دهد.

جباری خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با ماهواره، اینترنت و تلفن همراه به عمق‌ خانه‌ها نفوذ کرده‌ و با اندیشه و اعتقادات مردم مبارزه می‌کنند که این نشان‌دهنده این مسئله است که راه سختی را در پیش داریم و برای موفقیت در این مسیر باید انسان‌هایی مقاوم، مقتدر و با ایمان باشیم و راه‌های نفوذ شیطان بر دل‌ها را مسدود کنیم.

وی تأکید کرد: هر پیروزی که نصیب انقلاب اسلامی شده است، از خداست و امروز نیز تنها با اخلاص، ایمان و تقوا می‌توان جامعه و کشور را به رشد و بالندگی رساند.

انقلاب در نبود ارزش‌های الهی و قرآنی نابود می‌شود

جباری تصریح کرد: اگر ارزش‌های الهی از جامعه رخت بربندد، انقلاب نیز نابود می‌شود زیرا انقلاب ما انقلاب ارزش‌های الهی و قرآنی است.

وی دو ویژگی ایمان به خدا و بصیرت را از عوامل برتری شهدا برشمرد و عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند در مسیر شهدا گام بردارند باید این دو ویژگی ایمان به خدا و بصیرت را همواره حفظ کنند.

جباری مهم‌ترین عامل قدرت و تحرک یک رزمنده را مقاومت و ایمان به خدا دانسته و بیان کرد: خداوند منشاء قدرت است و ایمان به منبع و منشاء قدرت به انسان نوید پیروزی می‌دهد.

 

ذلت و خواری اصلاح‌طلبان به علت نبود ارزش‌ها بود

وی با اشاره به دوران اصلاحات، یادآور شد: اینکه اصلاحاتی‌های ذلیل در برابر دشمنان با ذلت و خواری برخورد می‌کردند به علت نبود ایمان و پایبند نبودن به ارزش‌ها بود که نمونه‌اش در انرژی هسته‌ای آن دوران نیز مشاهده شد.

جباری بصیرت را چراغ راه مردم برشمرد و ابراز کرد: بسیاری از خواص در جریان فتنه 88 زمین خورده و سقوط کردند که علتش نبود بصیرت این افراد بود.

وی با تأکید بر کسب بصیرت، دین‌شناسی و جریان‌شناسی توسط مردم، تأکید کرد: باید در همه مواقع و جریانات انقلاب، نگاهمان به دو لب مولا و مقتدایمان مقام معظم رهبری باشد تا دچار ریزش نشویم.

جباری اضافه کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون راهبردهای مختلفی از جمله ترور، تحریک ضد انقلاب، مقابله با انرژی هسته‌ای و جنگ تحمیلی برای مقابله با انقلاب داشته است که یکی از آنها تغییر در رفتار ملت و حاکمان است و در سال 88 رخ داد.

وی ادامه داد: این راهبرد از دوره اصلاحات آغاز شد و به دنبال آن نیز یک مشت مزدور در فتنه 88 فریاد نه غزه و نه لبنان، جانم فدای ایران سر دادند.

فتنه‌گران آبرو و جانی ندارند که فدای ایران کنند

جباری اضافه کرد: کسانی که فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس فراری دادند، امروز آبرو و جانی ندارند که فدای ایران کنند.

وی خاطرنشان کرد: لبنان خط مقدم جمهوری اسلامی است و سیدحسن نصرالله نیز پاره تن ماست زیرا خود را وقف و فدای ولایت کرده است.

سید حسن نصرالله پاره تن ماست

جباری گفت‌و‌گو و فتنه 88 را از دیگر راهبردهای دشمنان انقلاب برشمرد و افزود: دشمنان می‌خواستند با استفاده از فردی که تبدیل به ضدانقلاب شده و نام نخست وزیری امام را یدک می‌کشد استفاده کنند و انقلاب را منحرف کنند.

فرمانده سپاه ولی امر اذعان کرد: موسوی و همسرش در دوران اصلاحات، به استقبال شیرین عبادی بی‌حجاب و ضدانقلاب رفته و از او در دانشگاه الزهرا تجلیل کردند که این مسئله خودش نشان‌دهنده انحراف موسوی و همراهی او با ضدانقلاب است.

کسانی که نامه بدون سلام به رهبر نوشتند باید آرزوی مرگ کنند

وی خاطرنشان کرد: افرادی که بیانیه‌ها و نامه‌های بدون سلام برای نایب امام زمان می‌فرستادند، پا روی خون شهدا و اعتقادات مردم گذاشتند و امروز نیز در خفت و خواری به سر می‌برند که باید در این شب آرزوها، از خدا برای خود طلب مرگ کنند، چراکه خون به دل مردم و فرزند زهرا کرده و دشمن را دلشاد کردند.

جباری با اشاره به صحبت‌های اخیر سیدمحمد خاتمی پیرامون بازگشتش به عرصه سیاست، یادآور شد: خاتمی که می‌خواهد پس از این همه خیانت به میان مردم بازگردد، باید جلوی مردم زانو زده و بگوید غلط کردم.

وی افزود: خاتمی باید خجالت بکشد، توبه کند و به مردم بگوید غلط کردم.

جباری تصریح کرد: اصلاحاتی‌ها یک مشت لائیک و سکولار هستند که به درون انقلاب نفوذ کرده و می‌خواهند ارزش‌های انقلاب را لگدمال کنند.

وی اذعان کرد: دعوای این افراد پیش از مقام معظم رهبری با امام و شهیدان است و توهین به امام هادی (ع) نیز از همین جریانات سرچشمه می‌گیرد.

فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به جریان انحرافی و خطرات آن برای انقلاب عنوان کرد: سروش در دهه 70 اعلام کرد که ولایت ائمه را قبول ندارد و به همین علت نیز ولایت فقیه را به رسمیت نمی‌شناسد و امروز نیز جریان انحرافی ادعا می‌کند که وقتی با امام زمان در ارتباط است نیازی به ولی فقیه ندارد و این دو به یک اندازه خطرناک و باطل هستند و باید در مقابل آنها ایستاد.

وی با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در هر لباسی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، تأکید کرد: در جریان فتنه، خدا و پیغمبر و مردم از نفوذی‌ها نمی‌گذرند.

جباری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس نهم، بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس نهم نشان دادند که بدون حضور فتنه‌گران نیز در انتخابات شرکت می‌کنند و این درس بزرگ مردم به فتنه‌گران بود که ثابت کرد ملت از هر قشر و طبقه‌ای پشت سر ولایت ایستاده‌اند.

وی با انتقاد از عملکرد ساکتان فتنه، یادآور شد: خواصی که چند ماه مولای ما را تنها گذاشتند نیز جزو ریزش‌ها بودند ولی مردم در صراط مستقیم با تأسی از مکتب امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری از مولایشان دفاع کردند و با حضور در صحنه به روشنگری پرداختند.

جباری در خاتمه، تصریح کرد: مردم در صف این خواص بی‌بصیرت و دنیاطلب نیستند و با آگاهی در مسیر ولایت قرار گرفتند.



  • paper | پاپو مارکت | بک لینک